Betting Online Malaysia

CERITA LUCAH MELAYU

28th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 20858 Views | No Comments

CERITA LUCAH MELAYU KU adalah seorang yg berjaya, berusia 37 tahun mempunyai 3 org anak. Isteriku namanya Aida merupakan seorang doktor. Nak katakan kami ni kaya taklah sangat. Cuma mampulah jugak kalau dlm 2…3 kali seminggu tu makan kat restoran 5 bintang. Rumahtangga aku pulak mmg bahagia kalau ada selisih faham tu biasalah kan. Mana ada rumahtangga yg langsung... More »

Dua Sahabat

27th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 18101 Views | No Comments

Dua Sahabat Aku berusia 35 tahun mempunyai seorang isteri. Kami dah 8 tahun berkahwin tapi belum ada zuriat. Bukan tak mampu tetapi aku yang tidak selesa kerana belum puas hidup bebas dengan isteriku. Selama 8 tahun berkahwin semuanya kami kecapi bersama. Kami gembira dan bahgia sehinggakan tidak mahu kedatangan orang ketiga dalam hidup kami mengganggu... More »

Kisah Isteri Dan Keluarganya

24th January 2016 | Cat: Cerita Lucah | 120423 Views | No Comments

Kisah Isteri Dan Keluarganya Cerita ini berlaku pada tahun 2000. Aku ingin menceritakan suatu kisah fantasi, bagaimana aku membalas dendam kepada kakak ipar dan suaminya iaitu biras aku yang selalu mengeji dan menghina kami sepasang suami isteri. Perihal terjadinya sejarah hitam dalam perkahwinanku, maka terjadilah pembalasan ini.Ceritanya mula begini. Aku berkahwin dengan... More »