Betting Online Malaysia

Search results for "youtube cerita sex anak pekosa ibu tgh tidur"


Keluarga Elisa

Cat: Cerita Lucah | By: on 21st April 2016 | 32082 Views | No Comments

Elisa, gadis remaja yang dibelai dan dimanja, kini berusia 18 tahun. Dia baru mendapat keputusan S.P.M. dan berhasrat melanjutkan pelajaran ke pringkat ijazah sarjana muda di U.I.T.M. Seperti ramai gadis remaja yang lain, Elisa merupakan gadis yang comel dan manja. Dibesarkan dalam keluarga yang berada, Elisa selalu dapat apa saja yang...

[Read More]

Menyumbat Punggung Kakak

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th February 2016 | 64745 Views | No Comments

Aku ada seorang kakak. Dia merupakan seorang kakitangan kerajaan. Suaminya bekerja sendiri sebagai kontraktor. Memang dia banyak duit. Anaknya pun dah besar-besar. Kakak aku ni berumur 50 tahun, dah nak bersara lagi beberapa tahun lagi. Kalau tengok dari angka usianya, memang kalian andaikan dia sudah berusia.Tapi sebenarnya dia masih cantik....

[Read More]

Keluarga Salmiah

Cat: Cerita Lucah | By: on 9th March 2016 | 28072 Views | No Comments

Namaku Salmiah, seorang guru berumur 30 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 15 tahun. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, aku tidak dapat mengandung lagi kerana rahimku tidak subur lagi. Aku ingin menceritakan satu...

[Read More]

Suhana Isteriku Sporting

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th January 2016 | 54572 Views | No Comments

Perkahwinan aku dengan Suhana (28) sangat bahagia. Aku merasa amat bertuah kerana dapat memperisterikan wanita secantik dia. Suhana wanita bertudung yang putih mulus, buah dada dia ber size 38G. Ukuran badan Suhana 38-27-38. Semenjak dia mengandung ni, buah dada dia menjadi bertambah besar, dulu nya 35G sewaktu mula berkahwin kini 38G bila baru...

[Read More]

Di Goda Isteri Orang

Cat: Cerita Lucah | By: on 10th March 2016 | 27207 Views | No Comments

Part 1Namaku Faridha. Kawan dan suamiku memanggilku dengan Ida saja. Aku telah menikah dengan seorang lelaki berdarah campuran bernama Hadi. Kami dikurniakan seorang anak lelaki.Kehidupan kami biasa saja, dari segi ekonomi sampai hubungan suami isteri. Aku dan suamiku cukup menikmati kehidupan ini. Suamiku yang sedikit pendiam adalah seorang wakil...

[Read More]

Pak Daud Dan Menantu-Menantunya Part 1

Cat: Cerita Lucah | By: on 14th April 2016 | 41682 Views | No Comments

Pak Daud yang berusia 59 tahun telah 13 tahun menduda, Pak Daud mempunyai dua orang anak lelaki iaitu Zaidin dan Borhan, kedua-dua anaknya sudah berkahwin. Menantunya yang pertama bernama Khatijah dan seorang lagi bernama Roslina. Menantu-menantunya ini selalu membuat nafsu Pak Daud terangsang kerana menantu-menantunya itu suka berpakaian seksi....

[Read More]

Murni dan Manjit singh

Cat: Cerita Lucah | By: on 20th March 2016 | 26111 Views | No Comments

Aku, Rohaya dan Linda berjalan menuju ke kantin pada petang itu. Kerja-kerja di pejabat tidaklah banyak jadi kami berpeluang untuk minum petang di kantin. Seperti biasa sambil minum kami berbual kosong. Gosip, cerita artis dan hal-hal semasa menjadi topik bualan kami.“Kau orang ingat si Memey tu akan berlakon lagi ke lepas kena tangkap khalwat...

[Read More]

Pengalaman Ustazah Berpesta Sex

Cat: Cerita Lucah | By: on 3rd April 2016 | 58491 Views | No Comments

Aku seorang pegawai kerajaan uztazah di sebuah sekolah dan di kehendaki berkursus di Pusat peranginan terkenal di Pulau Pangkor. Aku memberi tahu suamiku mengenai kursus tersebut selama 4 hari di Pulau Pangkor jadi terpaksalah suamiku menjaga anak aku yang seorang tu. Aku sampai di Pulau Pangkor lebih kurang 5 ptg dan terus melapor ke hotel dan...

[Read More]

Kisah Isteri Dan Keluarganya

Cat: Cerita Lucah | By: on 24th January 2016 | 120384 Views | No Comments

Cerita ini berlaku pada tahun 2000. Aku ingin menceritakan suatu kisah fantasi, bagaimana aku membalas dendam kepada kakak ipar dan suaminya iaitu biras aku yang selalu mengeji dan menghina kami sepasang suami isteri. Perihal terjadinya sejarah hitam dalam perkahwinanku, maka terjadilah pembalasan ini.Ceritanya mula begini. Aku berkahwin dengan...

[Read More]

Riana..Isteri Sahabatku.

Cat: Cerita Lucah | By: on 3rd May 2016 | 33861 Views | No Comments

Hazriana Othman. Begitulah nama yang suatu masa sentiasa menjadi sebutan. Seorang ibu beranak satu, namun kalau tidak dikenali, tak ramai yang akan mengatakan dia seorang ibu. Bentuk badan yang masih bergetah, kulit putih melepak, sentiasa menjadi impian indah buat kebanyakan jejaka di syarikat tempat aku bekerja. Namun, sekadar khayalan kerana...

[Read More]