Betting Online Malaysia

Search results for "puki merak tembam"


Kisah Isteri Dan Keluarganya

Cat: Cerita Lucah | By: on 24th January 2016 | 120384 Views | No Comments

Cerita ini berlaku pada tahun 2000. Aku ingin menceritakan suatu kisah fantasi, bagaimana aku membalas dendam kepada kakak ipar dan suaminya iaitu biras aku yang selalu mengeji dan menghina kami sepasang suami isteri. Perihal terjadinya sejarah hitam dalam perkahwinanku, maka terjadilah pembalasan ini.Ceritanya mula begini. Aku berkahwin dengan...

[Read More]

Keluarga Elisa

Cat: Cerita Lucah | By: on 21st April 2016 | 32082 Views | No Comments

Elisa, gadis remaja yang dibelai dan dimanja, kini berusia 18 tahun. Dia baru mendapat keputusan S.P.M. dan berhasrat melanjutkan pelajaran ke pringkat ijazah sarjana muda di U.I.T.M. Seperti ramai gadis remaja yang lain, Elisa merupakan gadis yang comel dan manja. Dibesarkan dalam keluarga yang berada, Elisa selalu dapat apa saja yang...

[Read More]

meleisgersang: Bini Melayu tembam sedia untuk diterkam.

Cat: Malay Lucah | By: on 28th March 2016 | 13655 Views | No Comments

Gambar Bogel, Awek Melayu Bogel, Gambar lucah, Video Lucah, Klip Lucah, 3gp Lucah, Cerita Lucah, Buku Lucah, Novel Lucah, Awek Cun Comel, Selfie Bogel, Makcik Minah Tudung, Skodeng,novel seks,blog lucah,cerita lucah,gambar bogel, melayu boleh, awek cun, melayu nakal, gadis telanjang, awek lucah, bohsia cikaro: meleisgersang: Bini Melayu tembam...

[Read More]

Pak Daud Dan Menantu-Menantunya Part 1

Cat: Cerita Lucah | By: on 14th April 2016 | 41682 Views | No Comments

Pak Daud yang berusia 59 tahun telah 13 tahun menduda, Pak Daud mempunyai dua orang anak lelaki iaitu Zaidin dan Borhan, kedua-dua anaknya sudah berkahwin. Menantunya yang pertama bernama Khatijah dan seorang lagi bernama Roslina. Menantu-menantunya ini selalu membuat nafsu Pak Daud terangsang kerana menantu-menantunya itu suka berpakaian seksi....

[Read More]

Oh..Papa Jahat

Cat: Cerita Lucah | By: on 22nd April 2016 | 37800 Views | No Comments

Semenjak kamatian mamaku, perangai papa mula berubah, papa selalu keluar dan selalu pulang lewat malam. Papa juga pernah pulang ke rumah dalam keadaan mabuk, perandai papa banyak berubah kerana dahulu papa seorang yang baik dan rajin ke surau. Papa tidak lagi menguruskan syarikat dan papa mengarahkan suamiku untuk menguruskannya. Papa selalu...

[Read More]

Isteri Di Tebuk Pakistan

Cat: Cerita Lucah | By: on 30th May 2016 | 32161 Views | No Comments

Milah mencium dan mengucapkan selamat jalan kepada suaminya Harun ketika Harun hendak masuk ke kereta untuk pergi kerja. Bila bayangan kereta Harun telah hilang dari pandangan, dia pun masuk dan menutup pintu. Kemudian terus ke tingkap bagi memastikan yang Harun telah betul-betul meninggalkan rumah mereka. Setelah pasti yang Harun takkan berpatah...

[Read More]

Di Goda Isteri Orang

Cat: Cerita Lucah | By: on 10th March 2016 | 27207 Views | No Comments

Part 1Namaku Faridha. Kawan dan suamiku memanggilku dengan Ida saja. Aku telah menikah dengan seorang lelaki berdarah campuran bernama Hadi. Kami dikurniakan seorang anak lelaki.Kehidupan kami biasa saja, dari segi ekonomi sampai hubungan suami isteri. Aku dan suamiku cukup menikmati kehidupan ini. Suamiku yang sedikit pendiam adalah seorang wakil...

[Read More]

Zarina Bertudung

Cat: Cerita Lucah | By: on 28th March 2016 | 26319 Views | No Comments

Ceritanya begini..... sesudah baru tamat mengambil peperiksaan SPM aku pun mulalah carik kerja kat kilang. Dapatlah aku kerja sebagai operator. Kena pulak aku dtempatkan kat Assembly, pergh... ramai awek.... Masa tu rapatlah ngan sorang awek nama Zarina. Hari hari la aku dok melakukan pengusyaran.. Cute giler cakap lu hehe... kulit putih, body pun...

[Read More]

Menyumbat Punggung Kakak

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th February 2016 | 64745 Views | No Comments

Aku ada seorang kakak. Dia merupakan seorang kakitangan kerajaan. Suaminya bekerja sendiri sebagai kontraktor. Memang dia banyak duit. Anaknya pun dah besar-besar. Kakak aku ni berumur 50 tahun, dah nak bersara lagi beberapa tahun lagi. Kalau tengok dari angka usianya, memang kalian andaikan dia sudah berusia.Tapi sebenarnya dia masih cantik....

[Read More]

Keluarga Salmiah

Cat: Cerita Lucah | By: on 9th March 2016 | 28072 Views | No Comments

Namaku Salmiah, seorang guru berumur 30 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 15 tahun. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, aku tidak dapat mengandung lagi kerana rahimku tidak subur lagi. Aku ingin menceritakan satu...

[Read More]