Agen Bola

Search results for "crita aksi paling bes mama romen papa"


Oh..Papa Jahat

Cat: Cerita Lucah | By: on 22nd April 2016 | 36258 Views | No Comments

Semenjak kamatian mamaku, perangai papa mula berubah, papa selalu keluar dan selalu pulang lewat malam. Papa juga pernah pulang ke rumah dalam keadaan mabuk, perandai papa banyak berubah kerana dahulu papa seorang yang baik dan rajin ke surau. Papa tidak lagi menguruskan syarikat dan papa mengarahkan suamiku untuk menguruskannya. Papa selalu...

[Read More]

Keluarga Elisa

Cat: Cerita Lucah | By: on 21st April 2016 | 30521 Views | No Comments

Elisa, gadis remaja yang dibelai dan dimanja, kini berusia 18 tahun. Dia baru mendapat keputusan S.P.M. dan berhasrat melanjutkan pelajaran ke pringkat ijazah sarjana muda di U.I.T.M. Seperti ramai gadis remaja yang lain, Elisa merupakan gadis yang comel dan manja. Dibesarkan dalam keluarga yang berada, Elisa selalu dapat apa saja yang...

[Read More]

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 1

Cat: Cerita Lucah | By: on 28th February 2016 | 45956 Views | No Comments

Aku begitu kecewa apabila keputusan S.T.P.M di umumkan kerana walaupun lulus tetapi tidak melayakkan aku untuk menyambung pelajaran ke menaragading. Keluarga ku memberi perangsang agar aku terus mencuba. Pada mulanya aku berhasrat untuk menurutkan kemahuan keluarga ku. Setelah berfikir panjang perasaan malas untuk mentelaah subjects yang sama....

[Read More]

Menyumbat Punggung Kakak

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th February 2016 | 62990 Views | No Comments

Aku ada seorang kakak. Dia merupakan seorang kakitangan kerajaan. Suaminya bekerja sendiri sebagai kontraktor. Memang dia banyak duit. Anaknya pun dah besar-besar. Kakak aku ni berumur 50 tahun, dah nak bersara lagi beberapa tahun lagi. Kalau tengok dari angka usianya, memang kalian andaikan dia sudah berusia.Tapi sebenarnya dia masih cantik....

[Read More]

Wan Nor Azlin aksi klasik.

Cat: Malay Lucah | By: on 10th February 2016 | 52248 Views | No Comments

Gambar Bogel, Awek Melayu Bogel, Gambar lucah, Video Lucah, Klip Lucah, 3gp Lucah, Cerita Lucah, Buku Lucah, Novel Lucah, Awek Cun Comel, Selfie Bogel, Makcik Minah Tudung, Skodeng,novel seks,blog lucah,cerita lucah,gambar bogel, melayu boleh, awek cun, melayu nakal, gadis telanjang, awek lucah, bohsia cikaro: Wan Nor Azlin aksi klasik....

[Read More]

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 2

Cat: Cerita Lucah | By: on 11th June 2016 | 18823 Views | No Comments

Pagi nya aku bangun awal dan terus pulang untuk mengelak dari pengetahuan kawan kawan setelah memberi isyarat agar tengah hari nanti kami dapat berjumpa di dewan makan. Sebelum melangkah keluar,Simpson menyuruh aku mengambil tablets yang di katakan nya untuk mencegah aku dari hamil.Dua malam berbaki sebelum Simpson pulang aku tidur dengan nya....

[Read More]

Keluarga Salmiah

Cat: Cerita Lucah | By: on 9th March 2016 | 26018 Views | No Comments

Namaku Salmiah, seorang guru berumur 30 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 15 tahun. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, aku tidak dapat mengandung lagi kerana rahimku tidak subur lagi. Aku ingin menceritakan satu...

[Read More]

Zarina Bertudung

Cat: Cerita Lucah | By: on 28th March 2016 | 25329 Views | No Comments

Ceritanya begini..... sesudah baru tamat mengambil peperiksaan SPM aku pun mulalah carik kerja kat kilang. Dapatlah aku kerja sebagai operator. Kena pulak aku dtempatkan kat Assembly, pergh... ramai awek.... Masa tu rapatlah ngan sorang awek nama Zarina. Hari hari la aku dok melakukan pengusyaran.. Cute giler cakap lu hehe... kulit putih, body pun...

[Read More]

Suhana Isteriku Sporting

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th January 2016 | 52407 Views | No Comments

Perkahwinan aku dengan Suhana (28) sangat bahagia. Aku merasa amat bertuah kerana dapat memperisterikan wanita secantik dia. Suhana wanita bertudung yang putih mulus, buah dada dia ber size 38G. Ukuran badan Suhana 38-27-38. Semenjak dia mengandung ni, buah dada dia menjadi bertambah besar, dulu nya 35G sewaktu mula berkahwin kini 38G bila baru...

[Read More]

Pak Daud Dan Menantu-Menantunya Part 2

Cat: Cerita Lucah | By: on 19th March 2016 | 49558 Views | No Comments

Setelah beredar dari rumah Khatijah, Pak Daud terus menuju ke rumah Roslina yang terletak tidak jauh dari rumah Khatijah. Perjalan ke rumah Roslina hamya memakan masa satu jam sahaja dan dalam perjalanan itu Pak Daud membayangkan tubuh telanjang Roslina. Petang itu Pak Daud sampai ke rumah Roslina dan Pak Daud melihat kereta anaknya Borhan ada di...

[Read More]