Agen Bola

Search results for "aku mudah terangsang wanita pakai seluar trek"


Keluarga Salmiah

Cat: Cerita Lucah | By: on 9th March 2016 | 26017 Views | No Comments

Namaku Salmiah, seorang guru berumur 30 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 15 tahun. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, aku tidak dapat mengandung lagi kerana rahimku tidak subur lagi. Aku ingin menceritakan satu...

[Read More]

Di Goda Isteri Orang

Cat: Cerita Lucah | By: on 10th March 2016 | 25662 Views | No Comments

Part 1Namaku Faridha. Kawan dan suamiku memanggilku dengan Ida saja. Aku telah menikah dengan seorang lelaki berdarah campuran bernama Hadi. Kami dikurniakan seorang anak lelaki.Kehidupan kami biasa saja, dari segi ekonomi sampai hubungan suami isteri. Aku dan suamiku cukup menikmati kehidupan ini. Suamiku yang sedikit pendiam adalah seorang wakil...

[Read More]

Suhana Isteriku Sporting

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th January 2016 | 52407 Views | No Comments

Perkahwinan aku dengan Suhana (28) sangat bahagia. Aku merasa amat bertuah kerana dapat memperisterikan wanita secantik dia. Suhana wanita bertudung yang putih mulus, buah dada dia ber size 38G. Ukuran badan Suhana 38-27-38. Semenjak dia mengandung ni, buah dada dia menjadi bertambah besar, dulu nya 35G sewaktu mula berkahwin kini 38G bila baru...

[Read More]

Oh..Papa Jahat

Cat: Cerita Lucah | By: on 22nd April 2016 | 36258 Views | No Comments

Semenjak kamatian mamaku, perangai papa mula berubah, papa selalu keluar dan selalu pulang lewat malam. Papa juga pernah pulang ke rumah dalam keadaan mabuk, perandai papa banyak berubah kerana dahulu papa seorang yang baik dan rajin ke surau. Papa tidak lagi menguruskan syarikat dan papa mengarahkan suamiku untuk menguruskannya. Papa selalu...

[Read More]

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 2

Cat: Cerita Lucah | By: on 11th June 2016 | 18823 Views | No Comments

Pagi nya aku bangun awal dan terus pulang untuk mengelak dari pengetahuan kawan kawan setelah memberi isyarat agar tengah hari nanti kami dapat berjumpa di dewan makan. Sebelum melangkah keluar,Simpson menyuruh aku mengambil tablets yang di katakan nya untuk mencegah aku dari hamil.Dua malam berbaki sebelum Simpson pulang aku tidur dengan nya....

[Read More]

Murni dan Manjit singh

Cat: Cerita Lucah | By: on 20th March 2016 | 24493 Views | No Comments

Aku, Rohaya dan Linda berjalan menuju ke kantin pada petang itu. Kerja-kerja di pejabat tidaklah banyak jadi kami berpeluang untuk minum petang di kantin. Seperti biasa sambil minum kami berbual kosong. Gosip, cerita artis dan hal-hal semasa menjadi topik bualan kami.“Kau orang ingat si Memey tu akan berlakon lagi ke lepas kena tangkap khalwat...

[Read More]

Kisah Isteri Dan Keluarganya

Cat: Cerita Lucah | By: on 24th January 2016 | 118008 Views | No Comments

Cerita ini berlaku pada tahun 2000. Aku ingin menceritakan suatu kisah fantasi, bagaimana aku membalas dendam kepada kakak ipar dan suaminya iaitu biras aku yang selalu mengeji dan menghina kami sepasang suami isteri. Perihal terjadinya sejarah hitam dalam perkahwinanku, maka terjadilah pembalasan ini.Ceritanya mula begini. Aku berkahwin dengan...

[Read More]

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 1

Cat: Cerita Lucah | By: on 28th February 2016 | 45956 Views | No Comments

Aku begitu kecewa apabila keputusan S.T.P.M di umumkan kerana walaupun lulus tetapi tidak melayakkan aku untuk menyambung pelajaran ke menaragading. Keluarga ku memberi perangsang agar aku terus mencuba. Pada mulanya aku berhasrat untuk menurutkan kemahuan keluarga ku. Setelah berfikir panjang perasaan malas untuk mentelaah subjects yang sama....

[Read More]

Menyumbat Punggung Kakak

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th February 2016 | 62990 Views | No Comments

Aku ada seorang kakak. Dia merupakan seorang kakitangan kerajaan. Suaminya bekerja sendiri sebagai kontraktor. Memang dia banyak duit. Anaknya pun dah besar-besar. Kakak aku ni berumur 50 tahun, dah nak bersara lagi beberapa tahun lagi. Kalau tengok dari angka usianya, memang kalian andaikan dia sudah berusia.Tapi sebenarnya dia masih cantik....

[Read More]

Zarina Bertudung

Cat: Cerita Lucah | By: on 28th March 2016 | 25329 Views | No Comments

Ceritanya begini..... sesudah baru tamat mengambil peperiksaan SPM aku pun mulalah carik kerja kat kilang. Dapatlah aku kerja sebagai operator. Kena pulak aku dtempatkan kat Assembly, pergh... ramai awek.... Masa tu rapatlah ngan sorang awek nama Zarina. Hari hari la aku dok melakukan pengusyaran.. Cute giler cakap lu hehe... kulit putih, body pun...

[Read More]