Keluarga Elisa

21st April 2016 | Cat: Cerita Lucah | 32071 Views | No Comments

Elisa, gadis remaja yang dibelai dan dimanja, kini berusia 18 tahun. Dia baru mendapat keputusan S.P.M. dan berhasrat melanjutkan pelajaran ke pringkat ijazah sarjana muda di U.I.T.M. Seperti ramai gadis remaja yang lain, Elisa merupakan gadis yang comel dan manja. Dibesarkan dalam keluarga yang berada, Elisa selalu dapat apa saja yang diingininya. Baik daripadateddy bear besar, telefon bimbit mahal, pakaian berjenama, percutian luar Negara, semua datang dengan mudah kepadanya. Papanya, Roslan dan mamanya, Rosnah, sangat memanjakan semua anak-anak mereka. Elisa mempunyai dua orang abang, Emir yang berusia 28 tahun dan Erul yang berusia 24 tahun. Dia juga mempunyai seorang adik perempuan berumur 14 tahun yang bernama Ezurin.
Jika dilihat oleh orang lain, memang keluarga Roslan dan Rosnah sangat bahagia. Mereka sekeluarga amat mesra jika dilihat bersama. Penuh dengan gurau senda dan peluk manja. Roslan dan Rosnah mahu keluarga mereka menjadi sangat rapat dan mesra dan anak-anak mereka dibesarkan dalam suasana yang tidak berbelah bagi terhadap ahli keluarga. Adalah menjadi kewajiban kepada mereka sekeluarga untuk makan malam dan menonton televisyen bersama. Di dalam keluarga itu, Elisa lah yang paling comel dan manja. Walaupun begitu abang-abangnya juga kacak dan adiknya juga cantik. Mereka semua mewarisi kekacakan Roslan dan kecantikan Rosnah. Sesiapa pun pasti tersenyum jika melihat perangai dan keletah mereka sekeluarga.
Di rumah, Roslan biasa hanya berseluar pendek tanpa seluar dalam, begitu juga dengan Rosnah, yang selalunya hanya memakai baju tee tanpa baju dalam dan seluar. Malah, Rosnah juga sering tidak memakai seluar dalam. Kerana itu, anak-anak mereka semua mengikut perangai papa dan mama mereka. Lagi pula, mereka semua adalah keluarga dan muhrim. Elisa terutamanya, sangat manja dengan papanya. Pantang Roslan duduk di sofa, ada saja Elisa mahu berkepit manja. Dia sangat gemar apabila Roslan selalu membelai rambutnya dan menepuk punggungnya. Apabila Elisa terlebih manja, dia sengaja membuka paha montoknya supaya pantat remajanya dapat diusap oleh papanya. Malah, dia juga suka bila papanya membelai buah dada remajanya yang gebu itu.
Malam itu, seperti biasa, mereka sekeluarga menonton televisyen selepas makan malam. Emir dan Erul duduk di atas karpet manakala Rosnah duduk di sofa berasingan dengan Roslan. Sofa kesukaan Roslan yang mempunyai dua tempat duduk, kerana mudah untuk dia berbaring sambil menonton. Seperti biasa juga, entah dari mana, si budak comel dan manja Elisa terus duduk dan kemudian berbaring sambil meletakkan kepalanya di atas paha papanya. Mamanya seraya mencemik “Eh, budak ni, pantang nampak papa dia mesti nak berkepit!” Elisa menjawab “Mama ni, suka hati Elisa lah nak nak bermanja dengan papa! Papa sayang Lisa kan?” Elisa buat muka manja sambil senyum ke arah Roslan. Roslan tersenyum dengan gelagat anak manjanya itu.
“Lisa dah isi boring kemasukan universiti?”
“Sudah, papa. Tapi ada beberapa ruang yang Lisa tak faham.”
“Okay tak apa. Lisa nak papa tengokkan sekarang?”
“Nantilah dulu papa, Lisa nak manja-manja dulu!”
Seraya begitu, Elisa ubah posisi baringnya daripada mengiring kepada menelentang. Elisa mengangkat kedua-dua pelah paha montoknya ke atas sehingga tapak kakinya berpijak di atas kusyen. Dalam keadaan begini, terdedahlah pantat remaja Elisa yang sangat tembam dan tak berbulu itu. Roslan berpaling melihat alat kelamin anak manjanya. Dia tersenyum lalu mula membelai ketembaman cipap Elisa sambil berkata “Tembamnya cipap anak manja papa ni… Mana bulu cipap Lisa?” Elisa yang mula dibuai keenakan akibat dibelai Roslan menjawab “Biasalah papa. Cipap Lisa tak ada bulu supaya dia nampak tembam dan comel…” Rosnah pula menyampuk “Dah mulalah tu… Jangan dilayan si Lisa tu papa. Nanti papa tak larat nak bangun pagi esok…”
“Papa… Papa rasa cipap Lisa ni comel tak???”
“Eh… Mestilah comel… Dah lah tembam, bersih pula tu…”
“Papa tahu tak… Ramai budak lelaki cuba nak goda Lisa…”
“Biasalah tu Lisa… Semua lelaki suka anak papa yang comel ni…”
Roslan mencubit-cubit lembut bibir cipap remaja Elisa. Dia juga sudah mula geram dan bernafsu. Jari-jari Roslan juga sudah melekit-lekit akibat pantat subur Elisa telah lecak dengan lendir nafsu. “Papa bogel eh… Lisa nak ice cream papa…” Belum sempat Roslan berkata apa-apa Elisa sudah melorotkan seluar pendek papanya. Mencanak zakar Roslan apabila dilepaskan. Rosnah hanya tersenyum melihat gelagat suami dan anaknya itu. Zakar Roslan bukan sekadar zakar Melayu biasa. Ia besar, panjang, gemuk dan berurat. Sebab itulah Rosnah sangat sayangkan Roslan. Sebelum mereka berkahwin, tubuh mantap Rosnah pernah dijamah oleh beberapa lelaki lain, tapi apabila pertama kali dirodok Roslan, dia terus memastikan Roslan menjadi miliknya.
Elisa seperti budak kecil terperangkap di dalam tubuh remaja yang amat ranum dan subur. Bila datang manjanya, dia berubah menjadi kanak-kanak gedik dan nakal. Roslan tersenyum sambil mendengus apabila takuk zakarnya dinyonyot oleh Elisa. Oleh kerana ia terlalu besar dan gemuk, Elisa hanya mampu menyonyot takat takuk saja. Pun begitu, dia berasa begitu nikmat kerana Elisa juga menjilat batang dan membelai telurnya. Seketika kemudian air mazi Roslan mula meleleh keluar. Elisa berhenti menyonyot “Papa… Kan dah keluar air papa… Papa rasa sedap eh?” Roslan menjawab “Ya, Lisa anak manja papa… Papa rasa sedap sangat… Mari duduk atas papa.” Elisa naik ke atas paha dan mengadap papanya. Roslan menyingkap baju Elisa.
Buah dada remaja Elisa yang bersaiz 34B itu terlepas selambak depan mata papanya. Ia amat putih dan bulat. “Papa hisap susu Lisa boleh?” “Boleh papa… Hisaplah susu anak papa…” Tapak tangan Roslan menampung satu demi satu buah dada remaja anaknya sambil menyonyot puting susu yang berwarna merah jambu itu. Ketika itu belalai jantan Roslan melekap di celah ketembaman bibir cipap Elisa. Elisa pula pandai menggesel-gesel lembut kepanjangan belalai papanya. Kemudian, sambil anak-beranak itu merenung mata pasangan mereka, Roslan membawa batang zakarnya dan meletakkan takuk kepala belalai jantan itu ke bukaan lubuk di celah bibir cipap Elisa. Inci demi inci batangnya ditelan oleh lubuk pembiakan Elisa yang mampat dan lembut itu.
“Oh Lisa!!!” Terjerit Roslan apabila seluruh kepanjangan belalainya santak padat sehingga ke pangkal di dalam kelembutan saluran pembiakan anak remajanya. Mereka menggelupur sambil berpelukan menanggung nikmat bersetubuh yang tak terperi. Rosnah, Emir dan Erul hanya tergamam lalu tersenyum melihat suami dan adik mereka melakukan sumbang muhrim. Mereka dapat lihat dengan jelas betapa bibir pantat muda Elisa terbuka luas menerima kejantanan Roslan. Mereka dalam keadaan begitu selama hampir seminit. “Papa… Papa sayang Lisa tak???” “Papa sayang sangat pada Lisa… Oh anak kesayangan papa!!!” Serentak dengan itu Elisa mula mendayung dan melenyek zakar papanya. Dia terasa begitu nikmat disebabkan kejantanan zakar Roslan.
Roslan sedang menikmati keenakan yang tak terperi. Manakan tidak, pantat anaknya itu masih remaja, sedang ranum, tembam dan lembut. Setiap kali Elisa melenyek padat, setiap kali itulah Roslan menyantak padu. Manja sungguh Elisa ketika diratah papanya. Mereka berdua berkucupan seperti suami isteri sambil disaksikan oleh ahli keluarga yang lain. Mereka berpelukan erat, mungkin kerana terlalu kasih, atau mungkin kerana terlalu nikmat. Rosnah tidak nampak langsung batang suaminya. Ini kerana bontot Elisa yang berisi dan berlemak itu menelan terus kepanjangan zakar Roslan sehingga tidak kelihatan. Bontot Elisa memang padat dan lebar. Sebab itu ramai tak putus asa menggoda Elisa dengan harapan dapat menjamah bontot dia.
Tak cukup tapak tangan Roslan memaut bontot anak remajanya itu. Bontot Elisa pejal tetapi lembut. Menjadi sungguh tubuh badan Elisa. Tak sia-sia Roslan dan Rosnah membesar dan memanjakan anak-anak mereka. Otot-otot pantat Elisa yang masih remaja itu mengemam padat zakar papanya; mengusap setiap inci urat dan kulit zakar papanya menghasilkan rasa lazat yang melampau. “Papa! Papa! Jolok Lisa dalam-dalam papa! Lagi! Lagi! Oh papa! Dalamnya papa jolok!!!” “Oh Lisa manja papa… Lembutnya pantat Lisa!!! Suka tak papa manjakan Lisa macam ni???” “Lisa suka papa!!! Lisa sayang papa sangat-sangat!!!” Mereka berdua mengawan sambil meraung-raung kenikmatan. Rosnah mengeluh kerana dia tahu peluang dia telah terlepas malam ini.
Selepas 20 minit Elisa akhirnya tewas. “Papa!!! Lisa puas!!! Lisa puas, papa!!!” Gadis remaja itu melalak dan menggelinjang kepuasan. Roslan memeluk anaknya dengan sangat erat dan menyantak sepadu mungkin supaya Elisa benar-benar puas. “Oh anak papa puas ya??? Tengok tu… Comelnya muka dia kepuasan… Sedap sayang???” “Sedap sangat-sangat papa… Lisa puas sangat” Jawab Elisa sambil tersenyum bila rambutnya dibelai manja oleh papanya. Secara tiba-tiba Roslan semula menyantak-nyantak padu ke dalam tubuh montok ranum Elisa. Elisa tersentak sedikit tapi oleh kerana dia sudah tewas dan lemah, dia hanya memeluk papanya dan membiarkan cipap tembamnya dirodok sebegitu rupa. “Oh suburnya pantat anak papa!” “Papa! Papa! Papa… Oh!!!”
“Lisa… Papa nak mancut benih! Papa nak mancut sangat dah sayang!!!”
“Papa!!! Mancut puas-puas papa! Mancut pekat-pekat dalam pantat Lisa!”
“Oh Lisa! Oh Lisa! Bagi pantat tembam Lisa kat papa! Bagi papa sayang!!!”
“Nah, papa! Nah, cipap tembam Lisa untuk papa pancut!!! Pancutlah papa!!!”
“Lisa… Menyerah sayang… Menyerah badan subur Lisa untuk papa!!!”
“Nah, papa!!! Lisa nak papa buntingkan Lisa!!! Lisa nak mengandung anak papa!!!”
“Oh Lisa sayang!!!” Crot! Crot! Cret! Cret! Menyembur-nyembur benih jantan Roslan yang amat pekat dan subur ke dalam pantat Elisa. Roslan menyantak padu ke atas, manakala Lisa melenyek padat ke bawah. Jelas kelihatan batang Roslan mengepam air mani semahu-mahunya ke dalam lubuk betina Elisa. Benih jantan Roslan membuak-buak tak terkawal, dengan banyak dan deras ke dalam tubuh remaja anaknya. Anak-beranak itu berpelukan erat, sambil menggelupur menanggung kenikmatan yang tak terhingga ketika Roslan membenihkan Elisa. Pada pancutan pertama benih papanya, Elisa juga tewas sekali lagi. Lubuk betinanya puas buat kali kedua apabila menerima ledakan padu air mani papanya yang putih dan pekat itu. Banyak sungguh Roslan memancut.
Setelah hampir 2 minit menikmati puncak zina, Roslan tersandar manakala Elisa longlai di dada papanya “Banyaknya air mani papa!!! Pantat Lisa sedap sangat eh, papa?” “Papa pun tak sangka boleh memancut sebanyak ni, Lisa… Pantat Lisa sendat dan lembut sangat… Itu yang papa memancut macam gila tu…” Sambil Elisa menggosok-gosok perut gebunya “Papa… Nanti Lisa mengandung eh??? Nanti kita ada anak eh, papa???” “Ya, sayang, papa pasti Lisa akan mengandung… Nanti kita dapat anak… Lisa dapat adik… Lisa suka tak???” “Lisa suka!!! Mama!!! Lisa akan dapat adik nanti!” Jerit gadis manja itu pada mamanya. Rosnah hanya mampu tersenyum. Nak harap si Lisa ni jaga bayi… Jangan harap. Aku juga yang kena jaga nanti, fikir Rosnah.
Elisa yang manja itu masih belum mahu bangun. Cipap tembamnya masih mengemam-ngemam belalai zakar papanya. Emir yang dari tadi menunggu peluang sudah mula hilang sabar. Dia pergi kepada pasangan yang baru puas mengawan itu lalu “Papa… Bagilah Emir jamah Lisa pula… Boleh ya papa?” Papanya menyuruh Elisa bangun “Lisa sayang… bangunlah… Abang Emir nak jamah Lisa tu…” Elisa menggeleng manja dan terus memeluk papanya. Roslan tidak mempunyai pilihan lalu dia bangun berdiri dengan Elisa masih memeluknya seperti anak monyet. Zakar Roslan masih tertancap dalam pantat remaja Elisa apabila dia mendukung anaknya itu ke arah bilik Emir. Emir melonjak riang kerana peluang dia untuk menikmati Elisa sudah tiba.
Mencanak zakar Emir melihat adiknya yang montok dan gebu itu bogel selambak atas katil. Dia memang giankan ketembaman cipap remaja Elisa tapi Elisa terlebih dahulu menutup cipapnya dengan tapak tangan. “Abang Emir jangan jolok cipap okay… Tadi papa dah pancut dalam… Lisa tak nak benih papa bercampur dengan benih abang…” “Okay lah Lisa… Abang masuk dubur ya… Dubur Lisa pun sedap walaupun abang lebih suka pantat Lisa yang comel dan tembam tu…” Emir membalikkan tubuh Elisa supaya adiknya itu meniarap. Meleleh air liur dia bila menatap bontot yang ranum dan lebar itu walaupun masih muda remaja. Dia naik ke atas bontot Elisa lalu menguak belah bontot yang amat montok dan berisi itu. Dubur Elisa tampak bersih sekali.
Oleh kerana air mazi Emir sudah mula meleleh daripada tadi, agak mudah untuk takuk zakarnya memasuki lubang dubur Elisa yang sempit tetapi lembut itu. Meremang bulu roma Emir tatkala kulit zakarnya bergesel dengan rongga dalam dubur adiknya yang comel. Elisa menggeliat manja bila zakar abangnya menyelinap perlahan-lahan sehingga akhirnya santak ke pangkal. “Oh Lisa!!! Nikmatnya!!!” Jerit Emir. “Abang… Abang… Dah santak dah… Zakar abang dah santak dubur Lisa…” Rengek Elisa pula. Emir menyontot dubur segar adiknya dengan rakus. Dilanyaknya punggung yang padat berisi itu sehingga Elisa tertonggeng-tonggeng. Dalam keadaan begitu, kelihatan seperti seorang adik menadah bontot untuk zakar abangnya.
Emir mendengus-dengus ketika menikmati keenakan badan mantap Elisa. Kalaulah Elisa bukan adik kandungnya, mahu saja dia berkahwin dengan budak manja itu supaya dia tak terlepas kepada jantan lain. Sesungguhnya Emir amat menyayangi Elisa. Sodokan Emir padu dan dalam supaya seluruh kepanjangan belalainya dapat merasai ruang dubur Elisa yang rasanya suam dan manis itu. Geramnya kepada Elisa menjadi-jadi kerana di depan matanya terpampang bentuk punggung Elisa yang lebar dan padat, dan juga paha Elisa yang montok dan gebu itu. “Abang… Abang sayang Elisa sangat-sangat eh???” “Ya Lisa sayang, abang sayang sangat pada Lisa… Adik abang yang comel manja ni…” “Sedap tak dubur Lisa abang?” Tanya Elisa manja sambil dia melentikkan punggungnya lebih tinggi. “Sedap sangat Lisa!!! Oh Lisa!!!” Emir menyantak padu.
Crot! Crot! Crot! Crot! Memancut-mancut air mani Emir ke dalam lubuk najis adiknya yang ranum itu. Sambil memancut dia menyantak-nyantak padu demi mahu menikmati kelazatan memancut yang maksimum. Setiap kali air mani Emir terpancut setiap kali itulah dia menjerit nama adik kesayangannya “Oh Lisa! Oh Lisa! Abang pancut sayang! Abang pancut mani dalam dubur Lisa!” “Abang!!! Oh!!! Nah bontot tembam Lisa! Nah dubur manis Lisa! Pancut puas-puas abang!!!” “Nah Lisa! Nah air mani abang!” Crot! Crot! Adik-beradik itu menikmati kemuncak zina sambil menggelinjang dan menggelupur sambil Elisa dipeluk erat oleh Emir. Emir telah meledakkan lebih 10 das air mani ke dalam dubur Elisa yang telah mula kuyu akibat keletihan. Mata Emir terasa begitu berat dan dia juga akhirnya lelap sambil memeluk erat tubuh montok adiknya.

Lucah Lain: