Agen Bola

Kakak Angkatku Liana

29th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 41378 Views | No Comments

Kakak Angkatku Liana Namaku AS, Aku dibesarkan didalam keluarga angkat yang amat baik dengan aku. Aku merupakan anak kepada sepasang suami isteri yang mati kemalangan dan ketika itu aku masih kecil. Aku diambil oleh ibu dan ayah angkat ku kerana mereka menginginkan anak lelaki. Dalam keluarga angkatku, Aku mempunyai seorang kakak yang bernama Liana, dia merupakan... More »

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 1

28th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 45956 Views | No Comments

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 1 Aku begitu kecewa apabila keputusan S.T.P.M di umumkan kerana walaupun lulus tetapi tidak melayakkan aku untuk menyambung pelajaran ke menaragading. Keluarga ku memberi perangsang agar aku terus mencuba. Pada mulanya aku berhasrat untuk menurutkan kemahuan keluarga ku. Setelah berfikir panjang perasaan malas untuk mentelaah subjects yang sama.... More »

Menyumbat Punggung Kakak

27th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 62990 Views | No Comments

Menyumbat Punggung Kakak Aku ada seorang kakak. Dia merupakan seorang kakitangan kerajaan. Suaminya bekerja sendiri sebagai kontraktor. Memang dia banyak duit. Anaknya pun dah besar-besar. Kakak aku ni berumur 50 tahun, dah nak bersara lagi beberapa tahun lagi. Kalau tengok dari angka usianya, memang kalian andaikan dia sudah berusia.Tapi sebenarnya dia masih cantik.... More »

affair dengan bini orang

23rd February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 20124 Views | No Comments

affair dengan bini orang ada affair ngan bini orang, ada chemistry, ada complication, air cipap dia pun dan banyak, aku akan masukkan jugak batang aku dalam cipap dia, aku berborak ngan dia sambil berbogel kat dapur, aku cium leher, aku cium leher dia, aku cium mulut dia, aku gentel-gentel, aku gosok-gosok lengan, aku mulalah peluk dia, aku pun keluarkan batang aku... More »

Zura Isteri Rahmat

18th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 11273 Views | No Comments

Zura Isteri Rahmat Kisah yang nak aku sampaikan ini adalah kisah yang benar berlaku dan aku rasa ianya akan dapat terus aku lakukan kerana semuanya terjadi atas kerelaan masing-masing. Semuanya bermula apabila aku berpindah ke satu kawasan perumahan yang agak hampir dengan tempat aku bekerja. Di kawasan itu aku mengenali satu pasangan yang rumah mereka... More »

Zarida Ratu Kolej

15th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 12380 Views | No Comments

Zarida Ratu Kolej Hai.. hari ini aku ingin berkongsi pengalaman to all the fellas.. this is my true story... really... bukannye rekaan.. KISAH BENAR.. Kisahnye bermula begini..... Aku mula berkenalan dengan seorang budak perempuan.. not bad looking.. namanya ialah Zarida.. dan nama tu memang nama sebenarnya. Rasanya hanya terbilang saja perempuan yang... More »

Main Dalam Khemah Masa Camping 2

11th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 407347 Views | No Comments

Main Dalam Khemah Masa Camping 2 Main Dalam Khemah Masa Camping 2Tag: cerita lucah,cerita seks melayu,melayu boleh,melayu lucah,cikgu suraya,cerita bokep,lucah melayu,budak sekolah,seks melayu,main dengan ustazah,cerita lucah mabuk,cerita kena lancap,cerita lucah aku blogspot,kisah cikgu cina,bomoh main cipap,cerita seks tudung tuisyen,adik main dgn kakak ankat,cerita berahi... More »

Isteri Suka Threesome

11th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 36346 Views | No Comments

Isteri Suka Threesome Aku dan isteriku telah banyak kali berbual mengenai perkara ini terutama selepas perkenalannya dengan seorang lelaki di sebuah restoran. Lelaki yang baru dikenalinya telah mengadakan hubungan seksdengannya. Selepas setiap kali berbual mengenainya, hubungan seks kami suami isteri akan menjadi lebih intim. Dia seronok apabila ada orang lain yang... More »

Sesak Tak Ada Duit Punya Pasal

8th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 23674 Views | No Comments

Sesak Tak Ada Duit Punya Pasal Ini pengalaman yg kualami baru2 ini. Selepas hari raya, aku mengalami masalah kewangan yang agak memeningkan juga. Bingung aku dibuatnya. Kawan2 semuanya senasib, tak dpt nak pinjamlee... Dlm aku dok termenung2, last2 ada sorg rakan sekerja yg memberiku idea. Terkejut sungguh aku mendengar ideanya. Dia menyuruhku cuba berjumpa dengan ... More »

Ramesh si driver

7th February 2016 | Cat: Cerita Lucah | 12214 Views | No Comments

Ramesh si driver Habis periksa SPM aku berkerja di kilang. Aku dan lima lagi kawan tinggal di sebuah rumah yang disewa oleh majikan. Setiap hari aku dan kawan-kawan dijemput ke tempat kerja dengan van yang dipandu oleh seorang lelaki india. Lelaki india yang berumur dalam lingkungan 27 tahun itu namanya Ramesh. Petang hari kami dijemput semula oleh Ramesh untuk... More »