Betting Online Malaysia

kondo mewah

15th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 20632 Views | No Comments

kondo mewah Kondo mewah di tepi bukit itu sungguh tenang. Pokok-pokok menghijau sungguh mendamaikan. Bila pagi hari terlihat kabus beralun lembut bagaikan hamparan sutera putih. Bayu yang berhembus sepoi-sepoi bahasa membelai kulit terasa amat nyaman.Di situlah aku tinggal seorang diri. Kondo empat bilik tersebut memberi kepuasan kepada diriku. Aku kerap... More »

Mengentot Dua Dara Montok Sehari

8th May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 25781 Views | No Comments

Mengentot Dua Dara Montok Sehari Mengentot Dua Dara Montok Sehari Tag: cerita lucah,cerita seks melayu,melayu boleh,melayu lucah,cikgu suraya,cerita bokep,lucah melayu,budak sekolah,seks melayu,main dengan ustazah,cerita lucah mabuk,cerita kena lancap,cerita lucah aku blogspot,kisah cikgu cina,bomoh main cipap,cerita seks tudung tuisyen,adik main dgn kakak ankat,cerita... More »

Riana..Isteri Sahabatku.

3rd May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 33875 Views | No Comments

Riana..Isteri Sahabatku. Hazriana Othman. Begitulah nama yang suatu masa sentiasa menjadi sebutan. Seorang ibu beranak satu, namun kalau tidak dikenali, tak ramai yang akan mengatakan dia seorang ibu. Bentuk badan yang masih bergetah, kulit putih melepak, sentiasa menjadi impian indah buat kebanyakan jejaka di syarikat tempat aku bekerja. Namun, sekadar khayalan kerana... More »

GIAN MAIN DENGAN ISTERI USTAZ

2nd May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 48809 Views | No Comments

GIAN MAIN DENGAN ISTERI USTAZ GIAN MAIN DENGAN ISTERI USTAZ Ustaz Halim meminta anaknya yang berusia enam tahun itu menjengok diluar rumah untuk melihat sama-ada sesiapa yang datang kerumahnya. Bunyi deruan engin lori yang agak kuat diluar seolah ada orang datang kerumahnya. Setahunya tidak ada pun dia menempah atau meminta sesiapa menghantar barang untuknya. Setelah dia... More »

Kali Pertama Buat Seks

1st May 2016 | Cat: Cerita Lucah | 22757 Views | No Comments

Kali Pertama Buat Seks Kali Pertama Buat Seks Umur aku sekarang ni dah 26 tahun dan sudah bekerja disalah sebuah syarikat swasta yang terkenal diseluruh Malaysia. Macam remaja-remaja lain, aku pun ada gak pengalaman yang tak boleh aku lupakan masa aku remaja dulu. Kisah ni terjadi masa aku di tingkatan 5. Masa ni aku baru mula serius bercinta dengan pakwe aku ni.... More »

Pecah Dara First Time Fuck

24th April 2016 | Cat: Cerita Lucah | 37777 Views | No Comments

Pecah Dara First Time Fuck Pecah Dara First Time FuckHmm.. camnie citernya... dulu.. waktu ngan bf i.. kitorang suka buat oral sex ngan phone sex.. so bila break off ngan bf i... i.. teringat la kenangan ngan bf i tuh... walaupun dia tak pernah fuck i.. tapi penangan dia kuat jugak.. sebab apa i break off ngan dia takyah citer la..Kalo nak ikutkan pengalaman sex i tak la... More »

Kisah Kak Laili Kena Rogol

24th April 2016 | Cat: Cerita Lucah | 42634 Views | No Comments

Kisah Kak Laili Kena Rogol Kisah Kak Laili Kena RogolTag: cerita lucah,cerita seks melayu,melayu boleh,melayu lucah,cikgu suraya,cerita bokep,lucah melayu,budak sekolah,seks melayu,main dengan ustazah,cerita lucah mabuk,cerita kena lancap,cerita lucah aku blogspot,kisah cikgu cina,bomoh main cipap,cerita seks tudung tuisyen,adik main dgn kakak ankat,cerita berahi... More »

Sehabis Sekolah

23rd April 2016 | Cat: Cerita Lucah | 24019 Views | No Comments

Sehabis Sekolah Malu, sungguh malu. Ibu menangis tersedu-sedu bila mendengar peneranganku. Aku juga menangis mengenang nasib diriku. Aku terasa sungguh hina diriku ini. Ayah tempat kami menumpang kasih telah menodaiku, anaknya sendiri. Kejamnya ayah kerana sanggup menghancurkan masa depan anak perempuannya. Aku pada mulanya ingin merahsiakan perkara... More »

Kak Zi Tersayang

23rd April 2016 | Cat: Cerita Lucah | 22654 Views | No Comments

Kak Zi Tersayang Pagi Sabtu yang sejuk. Hujan renyai sejak malam tadi. Aku sampai di halaman rumah pengetua kira-kira 7.00 pagi. Persekitaran kelihatan basah dan segar. Kuketuk pintu rumah pengetua beberapa kali. Tidak lama menunggu pintu dibuka oleh Kak Azi.. Isteri pengetua yang cantik bestari. Guru-guru muda di sekolah ini memanggilnya Kak Azi. “Oh, ... More »

Oh..Papa Jahat

22nd April 2016 | Cat: Cerita Lucah | 37822 Views | No Comments

Oh..Papa Jahat Semenjak kamatian mamaku, perangai papa mula berubah, papa selalu keluar dan selalu pulang lewat malam. Papa juga pernah pulang ke rumah dalam keadaan mabuk, perandai papa banyak berubah kerana dahulu papa seorang yang baik dan rajin ke surau. Papa tidak lagi menguruskan syarikat dan papa mengarahkan suamiku untuk menguruskannya. Papa selalu... More »